7 grudnia 2017 r. w budynku Urzędu Miejskiego w Szubinie o godzinie 17:00, zgodnie z zarządzeniem z dnia 28.11.2017 Nr 0050.1.207.2017 zmieniającym zarządzenie z dnia 27.09.2017 r. Nr 0050.1.161.2017 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu działek o numerach ewidencyjnych 2438/2, 2438/3, 2438/4, 2438/5, 2438/6, 2438/7 i 2438/9 w Szubinie odbyło się drugie spotkanie konsultacyjne. Na zebranie przybyli mieszkańcy zainteresowani zmianami przeznaczenia tego terenu, Radni Rady Miejskiej w Szubinie oraz pracownicy Urzędu Miejskiego w Szubinie.
Na spotkaniu obecny był również właściciel terenu, który zaprezentował zebranym swoje plany inwestycyjne dla tego obszaru.
[WIDEO]45[/WIDEO]
Proponuje on podzielić ten teren na następujące funkcje:
Zebrani nie zgłaszali sprzeciwu wobec zaproponowanych zmian w zagospodarowaniu konsultowanego terenu. Ponadto, z aprobatą spotkała się wola budowy zbiornika na wody opadowe, ponieważ wielu mieszkańców sąsiednich posesji dotykają problemy związane ze szkodami wywoływanymi przez nadmiar wód gruntowych. Pomiędzy inwestorem a mieszkańcami nawiązało się porozumienie w sprawie wspólnego rozwiązania problemu.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz