Zamknij

Orły Motoryzacji - Salon samochodowy w Internecie? Tak!

08:51, 03.09.2020 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 08:51, 03.09.2020

Wydawać, by się mogło, że wirtualny świat nie będzie miał jeszcze takiego wpływu na kupno samochodu, ale coraz więcej firm motoryzacyjnych postanowiło to zmienić. Z resztą – nie tylko one! Ale od początku…

Salon samochodowy online

Wszystko zaczęło się od pierwszych firm motoryzacyjnych, które postanowiły zaprezentować salony samochodowe w Internecie. Cała akcja jest już zapewne wstępem do rozwiązań z filmów science fiction. Na początku dostajemy katalog aut do wglądu we własnym zakresie. Dokładnie możemy obejrzeć samochód z każdej strony oraz porównać ich poszczególne parametry. Na zakończenie całego procesu, dostajemy możliwość wirtualnej rozmowy z asystentem. Jest to moment, w którym strona łączy nas bezpośrednio z salonem najbliższego dealera samochodów danej marki. W momencie, w którym cały świat zaczyna działać zdalnie, nie dziwi fakt, że taki krok podejmuje coraz więcej wielkich koncernów.

Media społecznościowe w świecie motoryzacji

Obserwując profile społecznościowe marek, nie sposób przejść obojętnie wobec tych, prowadzonych przez wielkie koncerny motoryzacyjne. Każda z nich posiada strony dla każdego kraju, do którego dystrybuuje swoje produkty. Znajdziemy tam profesjonalne zdjęcia, filmy, regularność, prawidłowe i odważne używanie hasztagów oraz sztab osób, które odpowiadają niemal na każdy komentarz osób, obserwujących posty. Jest to najwyższa półka marketingu opartego na social media. Duże koncerny wiedzą, że to przyszłość, w którą zdecydowanie warto zainwestować.

Plebiscyt branżowy Orły Motoryzacji

Nie tylko wielkie koncerny motoryzacyjne dostrzegają ogromną moc jaka płynie z Internetu oraz jego użytkowników. Organizatorzy plebiscytu Orły Motoryzacji to właśnie na tym medium skupiają całą swoją działalność. Darmowy proces rejestracji rozpoczyna się od strony www (https://www.orlymotoryzacji.pl/), następnie następuje wielki test uczestników, którymi są polscy przedsiębiorcy sektora motoryzacyjnego (salony samochodowe, mechanicy, serwisy aut). Sprawdzenie obejmuje pobranie ocen zgłoszonych firm, z portali typu Facebook, Zumi, Panorama Firm czy Groupon. Średnia wyników wyszukiwania musi wynosić nie mniej niż 8 punktów, by otrzymać tytuł laureata Orłów. Nie jest to łatwe, gdy najwyższym do zdobycia wynikiem jest 10-tka. W Internecie następuje również ogłoszenie wyników, poprzez stronę główną organizatora. Znajdziemy na niej najlepsze firmy w każdym mieście Polski!

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%