Zamknij

Filmowanie z drona a reklama inwestycji budowlanych

14:45, 24.02.2021 artykuł sponsorowany Aktualizacja: 14:46, 24.02.2021

Nowoczesna technologia w kreowaniu wizerunku firmy oraz działaniach marketingowych jest coraz powszechniejszym zjawiskiem – ma to zachęcić klienta do skorzystania z oferty, a przede wszystkim pokazać, że firma prężnie się rozwija i zna się na swoim fachu. Jednym z zabiegów chętnie wykorzystywanych w reklamach jest filmowanie dronem – dlaczego warto z tego korzystać?

Zaawansowana reklama inwestycji budowlanych

Filmowanie dronem w branży budowlanej wiele ułatwia – przez wzgląd na wielkość budynków oraz ich strukturę, ciężko jest pokazać za pośrednictwem zdjęć ich prawdziwy wygląd. Wykorzystanie latającego urządzenia umożliwia pokazanie budynku, czy innej inwestycji budowlanej z lotu ptaka, a to daje możliwość stworzenia nowoczesnej reklamy dla klienta.

Dobrej jakości drony posiadają kamery wysokiej rozdzielczości, dzięki czemu nagrany obraz jest niezwykle wyraźny i profesjonalny. Osoba nim sterująca z ziemi widzi na dodatkowym ekranie kąt widzenia kamery drona, dlatego może dowolnie nim sterować i ustawiać tak, by kamera objęła wszystkie szczegóły budynku.

Obecnie każda poważna firma budowlana, która realizuje inwestycje np. deweloperskie, korzysta z działań marketingowych, które opierają się również na filmowaniu dronem – reklama z użyciem takiego filmu jest spektakularna, a także pokazuje klientowi, że dana firma poważnie podchodzi do swoich zadań.

Jaki sprzęt wybrać?

Jeżeli samodzielnie decydujemy się na stworzenie reklamy z użyciem filmu z drona, pierwszym zadaniem jest oczywiście zakup odpowiedniego sprzętu do nagrywania oraz samego drona. Te latające urządzenia wahają się w przedziale od kilkuset do nawet kilku tysięcy złotych, w zależności od zaawansowania technologicznego urządzenia, jak również od tego, jaką kamerę ono posiada. Od kamery zależy przede wszystkim jakość obrazu, dlatego na tym parametrze trzeba skupić największą uwagę.

Warto postawić na marki rozpoznawalne i cenione, jeżeli zależy nam na zainwestowaniu w dobry sprzęt, który posłuży na długo. Ważna jest również wydajność baterii kamery, i to dodatkowy parametr, który podczas zakupu ma znaczenie.

Samodzielnie czy przy pomocy specjalistów?

Mało która firma budowlana samodzielnie zajmuje się tworzeniem reklam i działaniem marketingowym – najczęściej jest to zlecane organizacjom w branży marketingu, reklamy i PR-u. Fachowa wiedza, doświadczenie i dostęp do specjalistycznych programów obróbki obrazu są najważniejsze przy tworzeniu ciekawej i skutecznej zarazem reklamy.

Wykorzystywanie drona w inwestycjach budowlanych to częsta praktyka, jednak by korzystać z jego możliwości, wcale nie trzeba kupować samodzielnie całego sprzętu – można powierzyć to zadanie zewnętrznej firmie, która sfilmuje dronem naszą inwestycję i przedstawi ją następnie w reklamie dla naszych klientów. Samodzielne działanie w tym zakresie wcale nie jest oszczędnością pieniędzy – wybranie sprawdzonej firmy marketingowej jest za to inwestycją!

Aby dowiedzieć się więcej, zapraszamy na https://ironsky.pl/oferta/film-i-fotografia-z-drona/

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
0%