Zamknij

Kierownik gospodarczy

Nr oferty: StPr/25/0011Dodane przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nakle nad Notecią

Warunki pracy i płacy
Miejsce pracy: Kcyńska 36, 89-200 Szubin, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
Zakres obowiązków: 1.kierowanie zespołem pracowników obsługi i administracji w tym organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisani BHP; 2.zapewnianie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynków i urządzeń terenowych, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń; 3.sprawowanie nadzoru nad ekonomiczną gospodarką składników majątku, mediów (energią, gazem, wodą) samochodową, zaopatrzenia; 4.sprawowanie nadzoru nad znakowaniem sprzętu ośrodka, prowadzeniem ewidencji wyposażenia, uzgodnieniem ilościowego i wartościowego stanu inwentarza z zapisami księgowymi, sporządzaniem protokołów zużycia, zniszczenia , kradzieży lub przekazania; 5.dokonywanie okresowych przeglądów obiektów, sprzętu, urządzeń, warunków pracy i nauki; 6.współuczestniczenie przy planowaniu oraz organizowaniu działań gospodarczych, zapewniających poprawę warunków bytowych (naprawy, modernizacje, remonty itp.); 7.współuczestniczenie w projektowaniu budżetu ośrodka, w tym szczególnie na wydatki administracyjno gospodarcze, techniczno eksploatacyjne, remontowe, materiałowe itp.; 8.nadzorowanie utrzymania we właściwej kulturze terenów zielonych w obrębie jednostki; 9.dysponowanie środkami transportu ośrodka zgodnie z wewnętrznymi przepisami; 10.nadzorowanie pracy i zadań kadr; 11.dbanie o właściwą organizację stanowisk pracy administracji i obsługi w celu zabezpieczenia baz danych osobowych, podlegających ochronie; 12.biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, MS Office), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych); 13.zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne; 14.swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 15.łatwość w redagowaniu pism urzędowych; 16.umiejętność interpretowania przepisów; 17.umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań; 18.dyspozycyjność; 19.odpowiedzialność, rzetelność , solidność; 20.komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność; 21.perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem. 22.dwuletni staż (doświadczenie) na stanowisku. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej ośrodka: https://bip.szubin.oow.gov.pl/artykuly/127/zasady-naboru
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Data rozpoczęcia: 01.03.2025
Wynagrodzenie brutto: od 8 800 do 11 000 PLN
System wynagradzania: Czasowy ze stawką miesięczną
Wymagania konieczne
Wykształcenie:
  • wyższe (w tym licencjat), inne
    Dane pracodawcy:
    Pracodawca: Okręgowy Ośrodek Wychowawczy w Szubinie
    Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
    Adres: Kcyńska 36, 89-200 Szubin, powiat: nakielski, woj: kujawsko-pomorskie
    Osoba do kontaktu: Aurelia Kantorska
    Numer telefonu: (52) 384-28-19 w. 24
    E-mail: [email protected]
    Język aplikacji: polski
    Wymagane dokumenty: 1. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych wyłącznie do celów prowadzonej rekrutacji, 2. kwestionariusz osobowy zawierający datę urodzenia, dane kontaktowe, 3. kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie i wymagane kwalifikacje niezbędne
    Sposób kontaktu
    przekazania dokumentów:
    Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: 08.01.2025r. 17.01.2025r., Godziny : 8:00-15:00
    prowadzenie ciągnika wraz ze współpracującymi maszynami, narzędziami lub przyczepami, wykonując prace melioracyjne lub transportowe, codzienna obsługa, sprawdzanie stanu technicznego ciągnika Oferta pracy w ramach robót publicznych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
    StPr/25/0019
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    1. sporządzanie projektów umów cywilno-prawnych, prowadzenie rejestru umów, archiwizacja; 2. biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, MS Office), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych); 3. zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne; 4. swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 5. łatwość w redagowaniu pism urzędowych; 6. umiejętność interpretowania przepisów; 7. umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań; 8. dyspozycyjność; 9. odpowiedzialność, rzetelność , solidność; 10. komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność; 11. perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem. 12. dwuletni staż (doświadczenie) na stanowisku. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej ośrodka: https://bip.szubin.oow.gov.pl/artykuly/127/zasady-naboru
    StPr/25/0012
    data rozpoczęcia pracy od 01.02.2025
    wynagrodzenie od od 6 800 do 8 000 PLN

    1.kierowanie zespołem pracowników obsługi i administracji w tym organizowanie stanowisk pracy zgodnie z przepisani BHP; 2.zapewnianie sprawności techniczno eksploatacyjnej budynków i urządzeń terenowych, prowadzenie dokumentacji technicznej obiektów i urządzeń; 3.sprawowanie nadzoru nad ekonomiczną gospodarką składników majątku, mediów (energią, gazem, wodą) samochodową, zaopatrzenia; 4.sprawowanie nadzoru nad znakowaniem sprzętu ośrodka, prowadzeniem ewidencji wyposażenia, uzgodnieniem ilościowego i wartościowego stanu inwentarza z zapisami księgowymi, sporządzaniem protokołów zużycia, zniszczenia , kradzieży lub przekazania; 5.dokonywanie okresowych przeglądów obiektów, sprzętu, urządzeń, warunków pracy i nauki; 6.współuczestniczenie przy planowaniu oraz organizowaniu działań gospodarczych, zapewniających poprawę warunków bytowych (naprawy, modernizacje, remonty itp.); 7.współuczestniczenie w projektowaniu budżetu ośrodka, w tym szczególnie na wydatki administracyjno gospodarcze, techniczno eksploatacyjne, remontowe, materiałowe itp.; 8.nadzorowanie utrzymania we właściwej kulturze terenów zielonych w obrębie jednostki; 9.dysponowanie środkami transportu ośrodka zgodnie z wewnętrznymi przepisami; 10.nadzorowanie pracy i zadań kadr; 11.dbanie o właściwą organizację stanowisk pracy administracji i obsługi w celu zabezpieczenia baz danych osobowych, podlegających ochronie; 12.biegła znajomość obsługi komputerowego oprogramowania biurowego (Word, Excel, Power Point, MS Office), obsługa poczty elektronicznej, umiejętność korzystania z zasobów internetowych); 13.zdolność analitycznego myślenia i umiejętności komunikacyjne; 14.swobodna umiejętność obsługi urządzeń biurowych; 15.łatwość w redagowaniu pism urzędowych; 16.umiejętność interpretowania przepisów; 17.umiejętność sporządzania wymaganej dokumentacji, sprawozdań; 18.dyspozycyjność; 19.odpowiedzialność, rzetelność , solidność; 20.komunikatywność, życzliwość, cierpliwość, umiejętność pracy w zespole, łatwość nawiązywania kontaktów, odporność na stres, kreatywność; 21.perfekcyjna organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem. 22.dwuletni staż (doświadczenie) na stanowisku. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie internetowej ośrodka: https://bip.szubin.oow.gov.pl/artykuly/127/zasady-naboru
    StPr/25/0011
    data rozpoczęcia pracy od 01.03.2025
    wynagrodzenie od od 8 800 do 11 000 PLN

    m.in.: - obsługa programu Płatnik, - naliczanie pensji, - rozliczanie faktur
    StPr/24/0991
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 5 000 do 6 000 PLN

    Podtrzymywanie i ogólny rozwój sprawności fizycznej uczestników warsztatu. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Wykształcenie: absolwent szkoły o profilu medycznym (dyplom technika fizjoterapii), albsolwent studiów wyższych o kierunku rehabilitacja lub fizjoterapia, lub abolwent studiów wyższych o specjalności rewalidacja lub wychowanie fizyczne.
    StPr/24/0992
    data rozpoczęcia pracy od 15.01.2025
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    Monter instalacji centralnego ogrzewania, instalacji wodnokanalizacyjnej, instalacji gazowych, przydomowych oczyszczalni ścieków.
    StPr/24/0974
    data rozpoczęcia pracy od 16.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 666 PLN

    koordynacja nad pracą magazynu, przygotowywanie i monitorowanie transportów, sporządzanie dokumentacji, przyjmowanie dostaw
    StPr/24/0972
    data rozpoczęcia pracy od 13.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    dbałość o porządek w miejscu pracy, prace przy wykopach (prace ziemne), pomoc przy wykonywaniu drobnych prac instalacyjnych, przestrzeganie zasad BHP, obsługa urządzeń ogólnobudowlanych, współpraca z pozostałymi pracownikami Oferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
    StPr/24/0949
    data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN

    utrzymanie czystości w pomieszczeniach gospodarczych i medycznych, segregacja odpadów, dbanie o przesterzeń wokół przychodni Oferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
    StPr/24/0942
    data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
    wynagrodzenie od od 2 150 PLN

    obsługa komputera, zadania administracyjno- biurowe w archiwum wysysłka, segregacjia i rejestracjia korespondencji Oferta stanowi realizację zobowiązania pracodawcy do zatrudnienia osoby po stażu. W pierwszej kolejności zostanie skierowana osoba odbywająca staż u tego pracodawcy.
    StPr/24/0945
    data rozpoczęcia pracy od 09.12.2024
    wynagrodzenie od od 4 300 PLN